Bessies - Reisverslag uit Karlstad, Zweden van Jacques Besseling - WaarBenJij.nu Bessies - Reisverslag uit Karlstad, Zweden van Jacques Besseling - WaarBenJij.nu

Bessies

Door: Bes

Blijf op de hoogte en volg Jacques

05 Juli 2014 | Zweden, Karlstad

Vandaag naar Karlstad en gelukkig weer een WiFi acces point gevonden. Het gaat allemaal toppie het weer is nu prachtig en heerlijk. Gisteren lekker zitten knagen bij de BbQ. En naar een elanden en alpacca farm geweest. Voor het eerst van ons leven een eland geaaid jezus wat een grote beesten maar wel heel mooi en uniek dat je er onder begeleiding een moeder met twee kalfjes mocht aaien en voeren gewoon in de wei. Nog steeds geen model ambulances gevonden helaas. Vanavond kunnen de oranjevlaggetjes weer in de dozen en focussen we ons op de Tour. Mazzel allemaal tot de volgende ronde. Oh we lezen net in een sms dat Chermey zelfstandig wordt dat maakt ons een super trotse opa en oma!

• 05 Juli 2014 - 13:34

Hans:

Wat moet je toch een hoop moeite doen om iedereen mee te laten genieten. hier is het PET weer. Groetjes Alie en Hans

• 26 Oktober 2015 - 19:42

Michel:

Ha die Jaques. Mooi verslag. Zag aan het profiel dat jij het was. Geniet je inmiddels van je vrije tijd? Heb je inmiddels de handgas die je na wilde bouwen ook al gemaakt of ben je daar niet aan toe gekomen.

Groet Michel, je weet wel die van je laatste werkplek.